German Version
English version
HOME
Printversion A4 liggende

Der er stor tilfredshed med RIVAL og virksomhedens medarbejdere. Det bekræfter en kundetilfredsheds måling gennemført i november 2013. Hertil kommer, at samarbejdet med kunderne er karakteriseret ved loyalitet og gensidig tillid.


Loyalitet
”Helt overordnet viser analysen, at over 80 % af vores
kunder er loyale, hvilket er yderst tilfredsstillende,” siger adm. direktør Henrik Holvad fra RIVAL. ”Vi har gennem årene fået større fokus på at skabe loyale kunder, fordi det giver et væsentligt mere værdiskabende samarbejde til glæde for både kunderne og RIVAL.”

LM Windpower - Stor gensidig tillid

For RIVAL er det naturligt at opbygge et tillidsfuldt samarbejde med den enkelte kunde og holde kundens kort tæt til kroppen.
 

Den opfattelse deles af chefingeniør Jesper Madsen fra LM Windpower, som netop i kundeundersøgelsen understreger:

 

”Gensidig tillid er et område vi prioriterer meget højt i samarbejdet med RIVAL – og de lever til fulde op til vores forventninger.” 

 

Læs mere her

En kunde mener
Titel:
Kan vi som underleverandør ikke leve op til kundens krav om etik og samfundsansvar, har vi ikke en chance.
Kilde:
Adm. dir. Henrik Holvad, RIVAL
Foto:
Kan vi som underleverandør ikke leve op til kundens krav om etik og samfundsansvar, har vi ikke en chance.
RV11-tjek-ogsa.png
Seneste nyt
Flere nyheder
RV11-kontakt-os-nu.png
A/S Maskinfabrikken RIVAL

Telefon: 86 57 71 77
Mail:
pta@rival.dk

RIVAL • Svejstrupvej 23 • DK-8660 Skanderborg • Tel.: +45 86 57 71 77 • Fax: +45 86 57 71 33 • sales@rival.dk