German Version
English version
HOME
Printversion A4 liggende

Karsten M_RIVAL-web
Nærhed reducerer bøvl og ballade hos RIVALs kunder
RIVALs erfarne og kompetente medarbejdere i produktionen har ofte den direkte kontakt med kundens teknikere i forbindelse med konkrete projekter. Det værdsættes af kunderne, som oplever et meget effektivt og værdifuldt samarbejde.
Markante krav til kvalitet, processer og procedurer på fremtidens maskinfabrik
Maskinfabrikken RIVAL satte sig for over seks år siden et mål om at blive en foretrukket underleverandør til den krævende olie- og gasindustri og efterfølgende til store industrikunder bl.a. i forsvars- og vindmølleindustrien. Det stiller store krav til kvalitet, processer og procedurer, hvilket RIVAL har lært at leve op til.
 
Sponsorat til SOS børnebyerne
25 års jubilæum på RIVAL
Torben Pedersen (42) kunne den 1. januar 2017 fejre 25 års jubilæum som maskinarbejder hos Maskinfabrikken RIVAL.
Produktion af kritiske og kostbare emner kræver ofte en NDA
Maskinfabrikken RIVAL oplever ofte at skulle underskrive en NDA i forbindelse med nye ordrer. Det medfører, at der skal være styr på de interne processer og ordentlighed i alle forhold.
 
Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Næste 10 Næste
En kunde mener
Titel:
Hvis en kunde ønsker at fremrykke en levering af en bestemt ordre, kan vi hurtigt prioritere om.
Kilde:
Adm. dir. Henrik Holvad, RIVAL
Foto:
Hvis en kunde ønsker at fremrykke en levering af en bestemt ordre, kan vi hurtigt prioritere om.
RIVAL • Svejstrupvej 23 • DK-8660 Skanderborg • Tel.: +45 86 57 71 77 • Fax: +45 86 57 71 33 • sales@rival.dk