Vi brænder for det…

Vi brænder for det…

Medarbejderne hos RIVAL har mange ting til fælles. En af de ting som står stærkest er, at de alle brænder for at løse kundernes opgaver bedst muligt og gerne går en ekstra mil for at det lykkedes.

Man mærker det straks, når man besøger RIVAL. Ordentlighed, faglighed og gejst er stærke kendetegn ved kulturen. Med ejer Henrik Holvad i spidsen som en stærk kulturbærer, passionerede medarbejdere i daglig dialog med kunderne både i salg og projektledelse og mange ”kloge hænder” i produktionen, har RIVAL et stærkt hold. De ønsker alle, at kunden skal opleve og anerkende dem for, at de brænder for at løse kundens opgaver.

Sikkert fundament
”Vi kan kun brænde rigtigt igennem, hvis fundamentet er solidt,” fortæller Henrik Holvad. ”Her er vores medarbejderes ”kloge hænder, store erfaring og tekniske indsigt meget afgørende. Kunderne kommer ofte til os, når de har emner, som ikke lige er til at producere. Det sker, fordi de tror på, og tidligere har erfaret, at vi kan og vil løse opgaverne. Også hvis det kræver, at vi skal udvikle alternative produktionsmetoder, arbejde i weekenden eller indrette et midlertidigt montageværksted.”

Vi giver kunden nye muligheder
Samtidig bevirker passionen for kundens opgaver også, at RIVALs medarbejdere oftest tager en meget tæt dialog med kunden, inden en opgave sættes i gang. ”Vores medarbejdere kan, tør og vil byde ind med deres viden og erfaring, når det gælder produktionen af kundernes emner,” siger Henrik Holvad. ”De vil gerne kaste bolde op i luften, og dermed give kunden nye muligheder og gerne udfordre de specifikationer, kunderne kommer med, hvis det rent produktionsteknisk kan gøres bedre.”

Styrker kundeloyaliteten
RIVALs kultur og det tætte og udviklende samarbejde med kunderne er en stærkt medvirkende faktor til en høj kundeloyalitet. ”Hovedparten af vores kunder har været med i flere år, og de kommer fra alle de brancher, vi har fokus på. Det vil sige vind, olie/gas, industri, marine og forsvar,” fortæller Henrik Holvad. ”Hos os er kulturen, dem vi er og ikke noget, som er opfundet til en speciel lejlighed. Det kan kunderne mærke, og det giver dem tryghed.”

Se flere nyheder

Det koster, når vi kikser på RIVAL

Det er forbundet med flere former for omkostninger, når vi kikser hos RIVAL og ikke overholder de kvalitetskrav eller leveringstider, som er aftalt med kunden. Men vi er kun mennesker, og derfor kan fejl ikke undgås.

RIVAL er noget ud over det sædvanlige

Kenni Møller kom til RIVAL som maskinarbejder i november sidste år. Han havde på forhånd hørt meget godt om virksomheden – og er bestemt ikke blevet skuffet.