Vi brænder for det…

Vi brænder for det…

Medarbejderne hos RIVAL har mange ting til fælles. En af de ting som står stærkest er, at de alle brænder for at løse kundernes opgaver bedst muligt og gerne går en ekstra mil for at det lykkedes.

Man mærker det straks, når man besøger RIVAL. Ordentlighed, faglighed og gejst er stærke kendetegn ved kulturen. Med ejer Henrik Holvad i spidsen som en stærk kulturbærer, passionerede medarbejdere i daglig dialog med kunderne både i salg og projektledelse og mange ”kloge hænder” i produktionen, har RIVAL et stærkt hold. De ønsker alle, at kunden skal opleve og anerkende dem for, at de brænder for at løse kundens opgaver.

Sikkert fundament
”Vi kan kun brænde rigtigt igennem, hvis fundamentet er solidt,” fortæller Henrik Holvad. ”Her er vores medarbejderes ”kloge hænder, store erfaring og tekniske indsigt meget afgørende. Kunderne kommer ofte til os, når de har emner, som ikke lige er til at producere. Det sker, fordi de tror på, og tidligere har erfaret, at vi kan og vil løse opgaverne. Også hvis det kræver, at vi skal udvikle alternative produktionsmetoder, arbejde i weekenden eller indrette et midlertidigt montageværksted.”

Vi giver kunden nye muligheder
Samtidig bevirker passionen for kundens opgaver også, at RIVALs medarbejdere oftest tager en meget tæt dialog med kunden, inden en opgave sættes i gang. ”Vores medarbejdere kan, tør og vil byde ind med deres viden og erfaring, når det gælder produktionen af kundernes emner,” siger Henrik Holvad. ”De vil gerne kaste bolde op i luften, og dermed give kunden nye muligheder og gerne udfordre de specifikationer, kunderne kommer med, hvis det rent produktionsteknisk kan gøres bedre.”

Styrker kundeloyaliteten
RIVALs kultur og det tætte og udviklende samarbejde med kunderne er en stærkt medvirkende faktor til en høj kundeloyalitet. ”Hovedparten af vores kunder har været med i flere år, og de kommer fra alle de brancher, vi har fokus på. Det vil sige vind, olie/gas, industri, marine og forsvar,” fortæller Henrik Holvad. ”Hos os er kulturen, dem vi er og ikke noget, som er opfundet til en speciel lejlighed. Det kan kunderne mærke, og det giver dem tryghed.”

Se flere nyheder

3D emner styrker dialogen om kompleks bearbejdning

RIVALs salgschef tager ofte og gerne en 3D kopi af kundens emne med på besøg hos kunden. Det letter mystikken om den fremtidige produktion af et komplekst emne og bringer kunden helt tæt på det endelige resultat.

Rekordomsætning hos RIVAL

Der er godt gang i produktionen hos RIVAL, og omsætningen i 2018 blev historisk høj. Den implementerede to-strengede produktionsstrategi har vist sig at være en rigtig beslutning.

RIVAL tager del i udviklingen af fremtidens vindmøller

Kundespecifikke vingeprofiler fra RIVAL danner grundlag for generering af værdifulde testdata hos de danske og dermed verdens førende vindmølleproducenter samt flere universiteter i deres arbejde med udvikling af fremtidens vindmøller.

RIVAL udvider med endnu en robot

Hos RIVAL er man i fuld gang med indkøringen af den tredje robot i produktionen. Investeringen er næste etape i virksomhedens succesfulde tostrengede produktionsstrategi.