Kundetilfredshed

Kundetilfredshed

Hos RIVAL er vi tilfredse med den seneste kundetilfredshedsmåling, der bekræfter, at fremtidens kunder, som netop ser os som en udviklende samarbejdspartner til deres kritiske og kostbare emner, er rigtigt godt tilfredse med samarbejdet. De oplever en god balance mellem pris og kvalitet.

Stor tilfredshed og loyalitet
I de tilfælde, hvor vi arbejder tæt sammen med kunden om udvikling og optimering af emnerne, er kunderne meget loyale og tilfredse med både samarbejdet, kvaliteten og prisen. Og specielt kundens tekniske beslutningstagere værdsætter samarbejdet. Det harmonerer godt med vores strategiske fokus, og vi har dermed fået en fin indikation på at have fat i det rigtige i processen, nemlig at gå fra at være en mere udførende leverandør til at være en samarbejdspartner og totalleverandør.

Skarpere profil
På samme tid viser undersøgelsen, at flere mere perifere kunder ikke har et tilstrækkeligt kendskab til de kompetencer og ydelser, vi kan tilbyde. Derfor skal vi fremover være endnu skarpere både i vores salgsarbejde og i kommunikationen. Vores mål er at stå med en klar profil i markedet hos alle relevante virksomheder.

Leveringsevnen skal strammes op
Undersøgelsen viser også, at kunderne har bemærket, at RIVALs leveringsevne er faldet fra et niveau over 98 % til lige under 98 %. Det er naturligvis ikke tilfredsstillende, og vi har en klar målsætning, som hedder 98 %. Vi arbejder kontinuerligt med optimering af flere områder i produktionen og planlægningen, som netop skal få os tilbage på det høje niveau.