Albuerum

RIVALs styrke er i høj grad vores medarbejdere og kultur. Vi ønsker at udvikle de enkelte kompetencer hos den enkelte medarbejder.

Vi ser det unikke i hvert menneske.

Det er medarbejderne, der gør, at vi kan agere både nationalt og internationalt. Det handler ikke bare om faglighed og maskinkraft. Ansvarsfølelse og forståelse for kundens behov er et kernepunkt i vores forretning. Vores medarbejdere tænker med kunden.

Den enkelte medarbejder tager og føler et ansvar, hvilket giver de bedste betingelser for et samarbejde mellem den enkelte medarbejder hos RIVAL og vores kunder.

Vi ønsker at skabe relationer og nærhed til kunden gennem dialog, markedsforståelse og leveringssikkerhed. Dermed får kunden den fleksibilitet, der ofte er brug for i en moderne virksomhed.

Se udvalgte referencer

Grundfos’ vedligeholdelsesafdeling

,
RIVAL er klar til at rykke hurtigt, når kunderne har behov for det. Det oplevede Grundfos senest, da der opstod et akut behov for at få repareret et værktøj i deres trykstøbning.

Carletti

, ,
Hos chokoladeproducenten Carletti har man behov for en samarbejds­partner, som kan rykke hurtigt, når det brænder på, og et værktøj i pro­duktionen skal renoveres inden for kort tid.

STATOIL – tur/retur

, , ,
RIVAL har fået et solidt fodfæste i olie- og gasindustrien og arbejder pt. på emner, hvor slutkunden er Statoil.

LORC Nacelle Testcenter

, , ,

RIVAL har gennem en årrække været fast underleverandør til den krævende vindindustri og har bl.a. et fast og godt samarbejde med ingeniørvirksomheden R&D.